Regulamin sprzedaży usług: szkoleń w sklepie internetowym www.mitocare.pl
Niniejszy Regulamin określa zasady prowadzenia sprzedaży internetowej; użyte w Regulaminie pojęcia i zwroty oznaczają:
- Sprzedawca – Medycyna Mitochondrialna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Gdańsku, ul. Narwicka 11a, 80-557 Gdańsk, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000482761, NIP 9571074433, REGON 222135656.
- Sklep – serwis internetowy należący do Sprzedawcy, dostępny pod domeną www.mitocare.pl
- Klient – każdy podmiot, w tym osoba fizyczna, osoba prawna oraz inny podmiot posiadający zdolność do czynności prawnych, (Konsument lub osoba nieposiadająca statusu Konsumenta) składający Zamówienie poprzez Sklep.
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej (umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 221 Kodeksu cywilnego).
- Regulamin – niniejszy regulamin.
- Rejestracja – jednorazowa czynność, polegająca na założeniu przez Klienta konta, dokonana z wykorzystaniem panelu administracyjnego udostępnionego przez Sprzedawcę na stronie Sklepu.
- Usługa – oferowane na stronie szkolenie online.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia umowy sprzedaży Usług na odległość za pośrednictwem Sklepu, określające co najmniej rodzaj i liczbę Usług.
- Newsletter – usługa świadczona drogą elektronicznie, którą Klient może zamówić poprzez Stronę internetową – elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Sprzedawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e‑mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od Sprzedawcy cyklicznych treści elektronicznych zawierających informacje o Sprzedawcy, jego Produktach, usługach, nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym.
§2
Postanowienia ogólne
- Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania umowy sprzedaży Usług znajdujących się w ofercie Sklepu oraz zasady korzystania ze Sklepu.
- Do zawarcia umowy sprzedaży oraz korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu, poczty e-mail oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron www.
- Koszty wynikające z korzystania z sieci Internet przez Klienta leżą po stronie Klienta i uzależnione są od cennika operatora telekomunikacyjnego lub dostawcy usługi dostępu do Internetu, z którego korzysta Klient.
- Sprzedawca może porozumiewać się z Klientem, a Klient ze Sprzedawcą poprzez formularz kontaktowy w zakładce „Kontakt”, pocztę e-mail (info@mitocare.pl), telefonicznie pod numerem 532 255 951 (od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00) oraz osobiście i pisemnie listem na adres Sprzedawcy.
- Wszelka korespondencja elektroniczna wysyłana przez Sprzedawcę podlega ochronie antywirusowej i kierowana jest wyłącznie do określonego Klienta.
- Przedmiotem sprzedaży są Usługi prezentowane w Sklepie w chwili składania Zamówienia.
- Wszystkie Usługi prezentowane w Sklepie są wolne od wad.
- Wszystkie ceny prezentowane w Sklepie podawane są w polskich złotych (PLN) i zawierają podatek VAT..
- Sprzedawca dokonuje sprzedaży za pośrednictwem Sklepu na terenie Polski.
- Sprzedawca ma prawo do zmiany ceny Usług, wprowadzania oraz wycofania Usług, udzielania rabatów na poszczególne Usługi oraz przeprowadzania i odwoływania promocji w Sklepie. Nie ogranicza to jednak w żaden sposób praw nabytych przez Klientów; tj. zmiany nie dotyczą Zamówień, które zostały złożone zgodnie z postanowieniami §3 ust. 2a..
- Korzystanie z pełnej oferty i wszystkich opcji Sklepu możliwe jest wyłącznie po dokonaniu Rejestracji. Rejestracja odbywa się automatycznie w momencie złożenia Zamówienia (na dane podane podczas składania Zamówienia) o ile klient nie zarejestrował się na stronie wcześniej. Czynności rejestracyjne dokonywane są jednorazowo. Kolejne Zamówienia zarejestrowanego Klienta realizowane są na podstawie logowania Klienta przez podanie adresu e-mail i hasła.
- Zakazuje się osobom korzystającym ze Sklepu (w tym Klientom) zamieszczania w nim treści bezprawnych (np. w opiniach o Towarze).
§3
Składanie Zamówień
- Zamówienia dokonywane za pośrednictwem Sklepu można składać przez całą dobę.
- Sprzedawca umożliwia składanie Zamówień wypełniając interaktywny formularz Zamówienia (dodając wybraną Usługę poprzez przycisk „Do koszyka”, po czym wykonując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane na stronie komunikaty i informacje, aż do kliknięcia przycisku „Realizuj zamówienie z obowiązkiem zapłaty”).
2a. Zamówienie uważa się za złożone z chwilą kliknięcia opcji „kupuję i płacę”.
2c. Realizacja Zamówienia następuje po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy
2b. Składając Zamówienie Klient może złożyć oświadczenie o zgodzie na spełnienie świadczenia przez upływem terminu do odstąpienia od umowy oraz przyjęciu do wiadomości, że spełnienie świadczenia przez upływem tego terminu skutkuje utratą prawa do odstąpienia.
- Podane dane podczas składania zamówienia są automatycznie wykorzystane do rejestracji konta Kupującego.
- Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje:
a) niezwłocznie (w ciągu 1 dnia roboczego) e-mail będący potwierdzeniem złożenia Zamówienia u Sprzedawcy – wraz ze wszystkimi istotnymi warunkami umowy sprzedaży,
b) w ciągu maksymalnie 3 (trzech) dni roboczych od złożenia Zamówienia – informację poprzez e-mail lub telefonicznie, zawierającą wszystkie istotne warunki umowy sprzedaży, potwierdzającą przyjęcie Zamówienia do realizacji i zawarcie umowy sprzedaży Usługi.
5. Anulowanie lub modyfikacja Zamówienia jest możliwa przez Klienta do czasu potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji. W tym celu należy skontaktować się ze Sprzedawcą najszybciej jak to jest możliwe (e-mailem lub telefonicznie). Nie narusza to w żaden sposób praw Konsumentów do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem postanowień §7.
6. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby realizacji płatności:
a) przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy o nr 32 1140 2004 0000 3102 7525 5862 (mBank),
b) za pośrednictwem systemów elektronicznych płatności DotPay (świadczonych przez Dotpay Sp. z o.o., z siedzibą w Krakowie, 30-552 Kraków, przy ulicy Wielickiej 28B, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy Kraków-Śródmieście w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000700791, posiadająca numer NIP 634-26-61-860, NIP EU PL6342661860, numer REGON 240770255 oraz kapitał zakładowy w wysokości 4.000.000,00 PLN, opłacony w całości gotówką.).
7. Klient dokonujący zapłaty powinien zapłacić za zakupioną Usługę w terminie 5 (pięciu) dni roboczych od dnia otrzymania maila, o którym mowa w § 3 ust. 4 pkt a) Regulaminu. Po tym terminie oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca.
§4
Prawa własności intelektualnej
- Sprzedawca poucza niniejszym Kupującego, że Szkolenie zwane też potocznie Kursem stanowi utwór w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do którego prawa autorskie przysługują .
- Sprzedawca poucza niniejszym Kupującego, że dalsze rozpowszechnianie Szkolenia zwanego też potocznie Kursem przez Kupującego bez zgody Sprzedawcy stanowi naruszenie praw autorskich przysługujących Sprzedawcy do Szkolenia i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.
§5
Realizacja Zamówień
- Warunkiem realizacji Zamówienia złożonego przez Klienta jest podanie przy wypełnianiu interaktywnego formularza prawdziwych danych osobowych i kontaktowych (umożliwiających weryfikację i potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji).
- W przypadku błędnego lub niedostatecznego wypełnienia interaktywnego formularza Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby skontaktować się z Klientem w celu potwierdzenia złożenia Zamówienia. Jeśli Zamówienia nie będzie można potwierdzić w terminie 7 (siedmiu) dni z uwagi na brak możliwości kontaktu z Klientem oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca.
- Procedura realizacji Zamówienia zostaje uruchomiona po potwierdzeniu przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia do realizacji; w przypadku Zamówień płatnych przelewem oraz za pośrednictwem systemu elektronicznych płatności – może to nastąpić także po zaksięgowaniu zapłaty ceny na koncie Sprzedawcy.
- Usługa dostarczana jest Klientowi zazwyczaj w terminie od 2 do 4 dni roboczych po upływie terminu do odstąpienia od umowy, chyba że przy składaniu Zamówienia Klient złożył oświadczenie o zgodzie na spełnienie świadczenia przez upływem terminu do odstąpienia od umowy oraz przyjęciu do wiadomości, że spełnienie świadczenia przez upływem tego terminu skutkuje utratą prawa do odstąpienia., W taki przypadku dostarczenie Usługi następuje w terminie 2-4 dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia, w zależności od zaksięgowania płatności.
- W przypadku ewentualnego dłuższego czasu realizacji Zamówienia, Klient jest o tym niezwłocznie informowany.
- Jeżeli Klientem jest Konsument, Sprzedawca wydaje Usługę Klientowi nie później niż trzydzieści dni od dnia zawarcia umowy, chyba że umowa stanowi inaczej.
- Dowodem dokonania zakupu jest paragon lub, na życzenie Klienta, faktura VAT.
§6
Udostępnienie i korzystanie ze szkolenia
- Zakupione oraz opłacone Szkolenie Kupujący może obejrzeć na swoim koncie na stronie mitocare.pl/moje-konto, które zostało utworzone w momencie składania zamówienia.
- Dane dostępowe, o których mowa w ust. 1 powyżej, zostaną wysłane Kupującemu niezwłocznie po zawarciu umowy.
- Korzystanie ze Szkolenia odbywa się z poziomu panelu dla kursanta i wymaga połączenia z Internetem.
- Kupujący uzyskuje dostęp do Szkolenia na czas nie krótszy niż 1 rok. Sprzedawca w wyjątkowej sytuacji może podjąć decyzję o wyłączeniu dostępu do Szkolenia w trybie on-line, o czym uprzedzi Kupującego przynajmniej z miesięcznym wyprzedzeniem.
- Kupujący przyjmuje do wiadomości, że zalogowanie się przez Kupującego do serwisu Sprzedającego oferującego szkolenie online jest równoznaczne z jego odsłuchaniem i odtworzeniem oraz z utratą prawa do odstąpienia od Umowy.
- Prosimy Państwa o nie udostępnianie swoich danych dostępowych tj. logowania do panelu kursanta osobom trzecim, gdyż w trosce o Państwa bezpieczeństwo monitorujemy Państwa proces logowania i w przypadku logowania z innego adresu, system monitorujący bezpieczeństwo połączeń może zablokować czasowo Państwa dostęp do Waszego Panelu kursanta.
§7
Odstąpienie Konsumenta od umowy
- Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem ust. 2.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
§8
Odpowiedzialność za wady
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu szkolenie wolne od wad.
- Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli szkolenie ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).
- Jeżeli Kupujący stwierdzi wadę szkolenia, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
- Kupujący może kontaktować się ze Sprzedawcą, wysyłając wiadomość e-mail na adres info@mitocare.pl
- Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji.
§9
Ochrona danych osobowych i prywatności
- Klient wypełniając formularz Rejestracji/Interaktywny formularz Zamówienia oświadcza, że podane dane są zgodne ze stanem faktycznym.
- Wypełniając ww. formularze Klient wyraża zgodę na przetwarzanie podanych danych w celu realizacji i obsługi Zamówienia przez Sprzedawcę, który jest jednocześnie administratorem danych, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm. – dalej: RODO) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. poz. 1000 z późn. zm.).
- Dane osobowe znajdujące się w bazie danych Sprzedawcy są wykorzystywane wyłącznie w celu przyjęcia i realizacji zamówienia nie są przekazywane podmiotom nie uczestniczącym w realizacji Zamówienia, za wyjątkiem podmiotów, którym przepisy ustawy przyznają prawo do takiego dostępu,
- Klient zgodnie z powołaną powyżej ustawą ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, możliwość ich poprawiania oraz usunięcia. Sprzedawca zapewnia każdemu Klientowi prawo kontroli przetwarzania danych zgodnie z art. 16 RODO.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia Klienta.
- Zapisując się do Newslettera w Sklepie Klient (lub inny użytkownik Sklepu) wyraża zgodę na wykorzystywanie e-maila podanego przez Klienta (lub innego użytkownika Sklepu) do informowania go o ofercie Sprzedawcy, tj. o jego Produktach, usługach, nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym, co jest równoznaczne ze zgodą na otrzymywanie informacji handlowych o której mowa w art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 123 z późn. zm.)
- Korzystanie z Newslettera następuje poprzez podanie adresu poczty elektronicznej, na który będą wysyłane wiadomości elektroniczne – Newsletter (po kliknięciu w formularzu widocznym na stronie Sklepu Internetowego). Na Newsletter można się również zapisać poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa, np. w trakcie zakładania Konta – z chwilą utworzenia Konta Klient zostaje zapisany na Newsletter oraz podczas składania samego zamówienia.
- Adresy mailowe Klientów (lub innych użytkowników Sklepu), którzy zarejestrowali się w Newsletterze wykorzystywane są tylko w celu wysyłania informacji o ofercie Sprzedawcy. Adresy te nie są przekazywane osobom trzecim.
- W każdej chwili Klient (lub inny użytkownik Sklepu) ma prawo zrezygnować z Newslettera poprzez wysłanie stosownego żądania pisemnie lub elektronicznie info@mitocare.pl
- Na stronie Sklepu są wykorzystywane pliki cookies. Stosowane są one w celach zapewnienia maksymalnej wygody wszystkich użytkowników (w tym Klientów) przy korzystaniu ze Sklepu (zapamiętywanie preferencji i ustawień na stronie, zbieranie anonimowych danych dla celów reklamowych i statystycznych). Korzystanie ze Sklepu bez zmiany ustawień w przeglądarce dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym (np. komputerze) każdego użytkownika. Jeżeli użytkownik nie wyraża zgody na stosowanie plików cookies powinien zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Tu znajduje się więcej informacji o plikach cookies.
- Kontakt do inspektora danych osobowych Sprzedawcy: info@supphelp.pl
§10
Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym w szczególności postanowienia Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi Konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy. Postanowienia umów mniej korzystne dla Konsumenta niż postanowienia ustawy o prawach konsumenta są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy tej ustawy.
- Regulamin dostępny jest dla wszystkich Klientów w wersji elektronicznej na stronach Sklepu www.mitocare.pl (zakładka „Regulamin”) i obowiązuje w niniejszej wersji od 02.12.2022 r.
- Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej umowy następuje poprzez:
a) udostępnienie Regulaminu na zasadach określonych w § 10 ust. 3 Regulaminu,
b) przesłanie Klientowi wiadomości e-mail,
c) dołączanie do przesyłek dowodu zakupu.
Załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.